Bewoner rook ingeademd na vlam in de pan Dordrecht.

DORDRECHT – Op zaterdag 14 januari 2017 werd de brandweer van Dordrecht opgeroepen voor een brand in de woning aan de Ambram Kuijperweg in Dordrecht.
Toen de brandweer aan kwam was het een vlam in de pan en de boel was onder controle.
Wel werd een bewoner nagekeken door het ambulancepersoneel omdat die rook had ingeademd.

Deze digitale foto blijft eigendom van FOTOPERSBURO BUSINK. Wij hanteren de voorwaarden van het N.V.F. en N.V.J. Gebruik van deze foto impliceert dat u bekend bent en akkoord gaat met deze voorwaarden bij publicatie.
EB/ETIENNE BUSINK

 

error: Deze inhoud is beveiligd met copyright ©