Bewoner Vijverhof in Dordrecht valt in slaap met sigaret.

DORDRECHT – Op zaterdag 1 september 2018 om 04.13 uur werden de hulpdiensten met spoed opgeroepen voor een brand in verzorgingshuis de Vijverhof aan de Henri Polakstraat in Dordrecht.
Een bewoner was daar met een sigaret in slaap gevallen en het bed van de man had hierdoor vlam gevat wat voor rook ontwikkeling zorgde volgens een woordvoerder van de politie.
De bewoner raakte hierdoor ook gewond aan zijn arm en had rook ingeademd.
De medewerkers van de ambulancedienst hebben de bewoner meegenomen naar het ziekenhuis.
De brandweer heeft de ruimtes geventileerd.

Deze digitale foto blijft eigendom van FOTOPERSBURO BUSINK. Wij hanteren de voorwaarden van het N.V.F. en N.V.J. Gebruik van deze foto impliceert dat u bekend bent en akkoord gaat met deze voorwaarden bij publicatie.
EB/ETIENNE BUSINK

error: Deze inhoud is beveiligd met copyright ©