Brandweer Hendrik Ido Ambacht opgeroepen voor loempia in de brand.

HENDRIK IDO AMBACHT – Op zondagmiddag 23 juli 2017 werd de brandweer van Hendrik Ido Ambacht opgeroepen voor een woningbrand in het gebouw Emmastaete aan de Emmasingel in Hendrik Ido Ambacht.Bij aankomst bleek, dat de bewoner een loempia in de magnetron had gedaan en die kennelijk was vergeten eruit te halen. .Het gevolg was veel rookontwikkeling in de woning, waardoor het alarmsysteem afging in het woongebouw.De brandweer heeft de ruimte geventileerd waarna de woning weer toegankelijk was.Omdat de bewoner rook had in geademd werd uit voorzorg een ambulance opgeroepen die de bewoner na heeft gekeken.

Deze digitale foto blijft eigendom van FOTOPERSBURO BUSINK. Wij hanteren de voorwaarden van het N.V.F. en N.V.J. Gebruik van deze foto impliceert dat u bekend bent en akkoord gaat met deze voorwaarden bij publicatie.EB/ETIENNE BUSINK

error: Deze inhoud is beveiligd met copyright ©