Wasdroger in brand aan de Kotterstraat in Dordrecht.Alle dieren veilig naar buiten.

DORDRECHT – Op donderdagmiddag 7 december 2017 werden de hulpdiensten van Dordrecht opgeroepen voor een brand in een woning aan de Kotterstraat in Dordrecht.
Op de bovenverdieping had een wasdroger vlam gevat.
Volgens een buurvrouw was de bewoonster net beneden de kerstboom aan het optuigen toen ze boven vreemde geluiden hoorde.
Toe ze ging kijken, stond de wasdroger in brand.
In de woning bevonden zich een aantal huisdieren die gelijk in kooien en opgetild naar buiten in veiligheid werden gebracht.
Gelukkig bleef de schade beperkt en raakte er niemand gewond.

Deze digitale foto blijft eigendom van FOTOPERSBURO BUSINK. Wij hanteren de voorwaarden van het N.V.F. en N.V.J. Gebruik van deze foto impliceert dat u bekend bent en akkoord gaat met deze voorwaarden bij publicatie.
EB/ETIENNE BUSINK

error: Deze inhoud is beveiligd met copyright ©